Hej Hej säger jag :)

Så är jag här i vårt älskade Uganda sedan ett par dagar.Allt är bra och jag mår bra.

Första dagarna har bjudit på en sol så stark som jag sällan skådat med en sönderbränd näsa som bevis på det.Idag känner jag mer igen Uganda då det bjudits på hutlösa mängder regn och lera som sipprat mellan tårna.

 

Skolan är igång och där är många kända ansikten.Än saknas en hel del barn men jag tror och hoppas att det ska vara ordnat tills jag åker hem igen.Dagarna går så himmelens fort så det är svårt att hinna med.Innan jag blinkat är en vecka förbi.

 

Det tar på krafterna att vara ensam vit bland alla våra barn.Alla vill vara närmst,bli burna och bli fotograferade och vara ensam om det är tuffare än vad man kan tro.Så jag blir allt lite sliten.Det i samband med att när jag kommer hit så slappnar hela jag av på ett sätt som jag inte gör någon annanstans och det känns som om jag skulle kunna sova bort en vecka. Det gör jag såklart inte och det brukar rätta till sig med tiden.

 

Så en lite trött men väldigt väldigt lycklig Anna skickar ett hej från Uganda och barnen på Bristol.

 

 
Sötare än Quenie är antagligen svårt att bli!
 
Anna

 

 

 

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0