Allt går att skratta åt....

 
En Jennie ,en Anna och det här så gick halva dagen i en rasande fart.
Jag är på riktigt så vansinnigt tacksam att jag har henne för jag tror aldrig att jag hade varit den jag är annars.Hur tungt det än känns inuti,hur osäker jag än är ibland på att vi gör nog,oavsett om jag är knäpp och helt ologisk i mina tankar så är hon där.Hon viker liksom inte av och det gör mig stark igen.Vi jobbar med saker som är tyngre än vad nån förstår ändå så skrattar vi som att det inte finns någon morgondag. Det finns ingenting som inte går att att vända på och skratta åt för oss och jag tror att det är just det som tar oss vidare.
Jag hade aldrig kunnat jobba med nån annan än Jennie i det här projektet för hon har alla dom sidorna som jag saknar och önskar att jag hade.Hon är min bästa vän och jag kunde inte varit mer tursam.
 
 
                                                                                     Anna 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0