Är du inte rädd?

Är du inte rädd när du reser ensam?
Jag vet på riktigt inte hur många gånger jag har fått den frågan.
I mitt stilla sinne undrar jag vad jag ska vara rädd för...Ska jag vara rädd för att nån ska ta mig? Råna mig?
Att planet ska störta? Att jag ska bli sjuk? Eller menar dom om jag är rädd för att jag ska dö när jag reser ensam?
 
Min önskan är att inget av det där ska hända.Ingen har tagit mig och jag har inte blivit rånad.Sjuk har jag varit,riktigt mycket tillochmed men jag överlevde mer än väl.Dött har jag således inte gjort och vad jag vet så kan man göra det även om man är med 2000 andra människor också.
 
Så svaret är Nej....Jag är inte rädd när jag reser ensam och jag är inte rädd för att dö....jag är mer rädd för att inte våga leva.
 
 
 
Anna
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0