Glömt var det här!

Helt plötsligt är klockan 22 och jag inser att jag inte bloggat idag.Det händer sällan att jag glömmer det men idag har jag glömt.Jag glömmer rätt mycket för tillfället om jag ska vara ärlig.Det blir så ibland och det är inte mycket att göra åt det.Det brukar gå över efter ett tag och allt blir som vanligt igen.
 
Helgen bjuder på en Levande ljuskonsert i Varbergs Kyrka där vi kommer att befinna oss både Jennie och jag och sen bjuder också helgen på ett dop för en liten Sally.
Så det är nog lite fullt upp ändå och okej att glömma lite...
 
 
 
Anna och Jennie

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0