Min...

 
Jag fullkomligt älskar bilden.Min egen unge med de ungarna vi vigt en så stor del av vårt liv till att hjälpa.
Han som har fattat vad det handlar om och känner precis som jag gör.Han som vill tillbaka och göra skillnad så fort det bara går.Min unge som är som en förlängning av mig själv och som får mig att skratta fastän jag inte vill.
Min unge som har ett hjärta som är större än vad jag trodde fanns och som har mitt hjärta alltid.
 
                       
                                                                                    Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0