Dom här två....<3

 
Dom här 2 gjorde sin allra första resa till Uganda...Jennies moster Lisbeth och Jennies mamma Berith.
Jag törs nästan säga utan att ha pratat alltför mycket med dem sedan jag kom hem att dom älskade det precis så som vi gör. Jag tror kanske att det var ganska annorlunda mot vad dom hade förväntat sig för att det är omöjligt att förstå vad man ska möta när man inte varit där. Det är en sak att lyssna och tro att man förstår men att sedan se allt med egna ögon då händer nåt inuti en som är totalt omöjligt att förstå och förklara.
 
Det var iallafall en ära att resa med dem och få visa vad det är vi brinner för...och jag tror verkligen att dom förstår det nu <3
 
                                                                                       Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0