Favoriter....

 
En favoritbild....jag visste inte att den tgs med det är några år sedan och här kollade vi på bilder i min telefon.
Barnen älskar det och dom kan titta i timtal om det är så.Spel på mobilen är en annan favorit men det spårar jämt och till slut har man sin telefon överallt och ingenstans så det där har man fått lägga ner...
 
En annan favoritbild...Tagen 2010 på Gamla Bristol..Toney,Galiwango,Mama Big,Sam,David och den siste som jag inte minns namnet på. Av dem här är det bara Sam vi har kvar i vår omedelbara närhet.David springer jag på ibland och han är så vansinnigt rolig.Den här resan var det riktigt ordentliga startskottet på mitt och Jennies engagemang för Bristols barn.
Här var allting så nytt och vi kunde aldrig nånsin ana vad vi skulle komma att få uppleva....
 
                 
                                                                                     Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0