Vårt evinnerliga Tack <3

Det är svårt att förklara vad som händer inuti oss när saker och ting faller på plats. 100 kr där 500 där,swishar skickade med världsfina små hälsningar till våra barns fest,en hel påse med nyinköpta skor som nån förhandlat till sig,en hel kasse kalsonger och fotbollar och lite mobiler som trillar in.Det blir så enkelt när det är många som hjälper till och vi får lite tid att andas.Främst så känner vi stödet och det lyfter oss nåt enormt.Det gör att vi orkar ännu mer.
Vi är inte ensamma fastän det ibland känns så men när vi behöver så sluter folk upp och jag kan inte med ord beskriva hur otroligt tacksamma vi är för det.
Det är vårt val att hålla på med det här och jag klagar inte och jag skulle aldrig någonsin vilja vara utan det här,men ibland är det slitsamt och jävligt jobbigt och då är det skönt att bli lyft litegrann.
 
Så tack....Tack för allt ni gör för Eddie och för våra barn.Och Tack för allt ni gör för mig och Jennie.
Jag tror inte ni förstår vad det betyder.Utan er är vi ingenting.
 
                                    
                                                                        Anna och Jennie
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0