Jag hade aldrig valt just det.

Hela min dag har varit full av tankar från gårdagen.Det blir på nåt vis så galet påtagligt när man säger det högt vad det är vi sysslar med.
Vi har varit med och byggt en skola för fattiga och föräldralösa barn i Uganda.
Vi har hört livsöden berättas som inget barn borde få uppleva.
Vi har lämnat en del av våra hjärtan hos barnen där....
 
Orden ringer i mitt huvud fastän det är våra egna ord,våra egna upplevelser och vårt eget aktiva val att vara med och förändra världen.Vårt val att åka dit gång på gång och göra det vi gör.
Men gudarna ska veta att det var inte mitt val att älska så mycket,det hade jag aldrig valt.Någonsin.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0