<3

Det är ganska tyst ifrån Eddie just nu.Han är mitt uppe i att stänga ner termin 3 och således också avsluta skolåret 2017.
På fredag ska sista dagen i skolan vara och idag ska rivningsarbetet av träbyggnaden börja är tanken...hur det går återstår att se.Det kommer att kännas konstigt att inte ha den gamla skruttbyggnaden där ♥
 
För lillebror har vi tyvärr fått dystra besked.Han gör sin tredje dag på Mulago,Kampalas största sjukhus.
Stället som fullständigt skrämmer skiten ur mig för att man kan hamna där utan att nån vet det och dör du då så begravs du i en massgrav tillsammans med hundratals andra och ingen kommer nånsin att veta vart du tog vägen.
Mulago ska vara gratis för folket.Vi fick muta (läs betala)  in honom efter 10 timmar på plats för att han ens skulle få träffa en läkare första dan. Röntgen dagen efter var också den en evig väntan innan dom fick komma in.
Svaren var inte särskilt positiva som sagt och idag väntar vi svar på vidare behandling.
Allt jag kan tänka på är att jag måste träffa honom igen,hur ska man ens orka tanken på att inte göra det?
 
 
 
Anna

Kommentarer
Postat av: sandra - 3 barns mamma <3

Blev alldelles tungt i bröstkorgen när jag läser detta. Sjukvård som man anser ska vara för alla som behöver, särskilt som liten. Jag innerligt hoppas att han kan få den vård han behöver och att han kommer att bli bra igen <3

Svar: Vi hoppas också <3
Jennie och Anna

2017-12-06 @ 13:28:39
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0