En alternativ julklapp som gör skillnad för många!

Nu närmar vi oss julen med stormsteg och med den en hel del huvudbry,famför allt om vad man ska ge till olika människor i julklapp....Ett inte så angenämt problem tycker jag numera helt enkelt för att jag tycker det är svårt att komma på nåt och dels för att julen för mig har tagit en så annorlunda vändning sedan Bristol kom in i livet.
Jag har svårt att ösa på när jag vet att livet är så annorlunda för människor jag älskar men som jag inte har nära mig av naturliga skäl.
 
För dem som inte önskar sig något i julklapp så har vi bästa tipset,ett gåvobevis. Ni väljer en summa som ni skänker till våra barn.Ni får ett fint gåvobevis som ni kan ge bort och på det viset gör ni skillnad för hur många barn som helst.Visst är det bra?
Vi kan skicka dem till er om ni önskar.
Armband har vi också såklart...det är också en julklapp som gör skillnad.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0