Älskade lilla lilla unge...

 
Den här ungen kan jag längta efter så jag nästan får ont i magen.Han heter Kawalya Davis och han är barn nummer 176.
Vi hade såklart önskat att barnen inte hade nummer på sina kläder utan namn, men nummer har visat sig fungera bäst även om det inte funkar särskilt bra det heller i ärlighetens namn. Är man 5 år så är det inte så lätt att hålla reda på sina saker...för när man är 5 år så ska ens mamma göra det och man ska inte bo på en skola tillsammans med sina båda systrar överhuvudtaget.
Den här lille mannen vet inte om att jag ofta somnar med just honom på näthinnan.Han vet inte,men jag gör det.
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0