Det krävs ingen Einstein....

Det krävs ju ingen Einstein direkt för att märka att min bloggtorka är ett faktum...jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om.Det känns som att allt redan är sagt och hur mycket finns det egentligen att veta om fattiga barn på en skola i Uganda?
Ingenting är som här,det är en sak som är säkert iallafall. Secondary eleverna ska börja skolan här i veckan men inga resultat är klara huruvida dom klarat sina examensprov eller inte.Så då kan dom inte börja för man vet inte om dom måste repetera en klass eller om dom ska gå upp en klass. Det här handlar inte om resultat för bara de elever som tillhör Bristol utan det gäller hela Uganda....Hur kan man inte vara klar liksom? Jag frågade Eddie det...
Nä...alltså....dom får börja när det är klart bara.... Svårare var det tydligen inte.Ofattbart om ni frågar mig.
 
Nåväl...jag fortsätter väl min bloggtork tills det flyter igen och är det nåt särskilt ni vill läsa om så säg gärna till!
 
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0