Bristol 2010

Bilder från gamla Bristol från vår resa 2010.Det var denna resan som vi för första gången tillbringade all vår tid på skolan och det är härifrån som allting startade.Länge efter att nya skolan stod klar så var detta fortfarande platsen som var Bristol för oss. Starten och tryggheten och dom första överväldigande mötena med människor som vi än idag älskar evinnerligt.
 
Nu vet jag att hemma är där hjärtat bor men det visste jag inte då.När jag ser bilderna så förstår jag att vi kände att vi var tvungna att göra nåt för att förändra för dem....Jag ser att vi gjort det.
 
 
Det var inga 400 barn på Bristol 2010....
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0