Eivor,flickan och byxorna

 
Så många gånger har jag tittat på våra foton men så ofta hittar jag ändå bilder jag aldrig tidigare lagt märke till.
Titta på den här...suddig men med så mycket värme.Eivor vid vår klädutdelning med en av våra töser.Kanske det första paret byxor hon kommer äga och kanske en stund av uppmärksamhet som hon längtat efter hur längesomhelst. När jag ser såna här bilder så vat jag att vi gör rätt som åker ner såpass ofta som vi ändå gör.
Det handlar ju inte bara om att bygga och utveckla skolan till nåt stort utan också att ge barnen något att minnas, om än det "bara" är en stund med Eivor och ett par nya byxor.
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0