Grattis min älskade lilla stora unge!

Jag har jobbat natten och det kunde inte ha varit en bättre natt att jobba på.Fria tankar när lugnet lagt sig och inatt var det min yngste som var där hela tiden.Han fyller 18 år idag och jag förstår faktiskt inte vart all den tiden tagit vägen.Den där pojken som ingen trott varit min för att han är så lik sin pappa.Men han är det,min alltså.
Yngst och lite bortskämd om man frågar hans syskon.En virvelvind utan dess like men som skänkt oss så mycket glädje och lycka.Elias har aldrig försvunnit i mängden på nåt vis.
Den av mina barn som man inte riktigt ser en klar framtid på för att han vill så mycket olika saker.Han som ena dagen vill en sak och nästa dag en helt annan.Min yngsta människa som jag aldrig velat vara utan,som jag inte ens vet vem jag är utan.
 
Han fyller 18 år idag,och som att det inte vore nog så klarade han sitt körkort idag också.Vilken födelsedag...
När den långe,ranglige människan kommer ut ur bilen så vet hela jag att han klarade det.Det går liksom inte att ta miste på.Hela han är lätt och det han inte alltid tror om sig själv det tror jag om honom.
Stolt är jag så evinnerligt och i mitt hjärta bor han,alltid.
 
Elias...Grattis på födelsedagen och Grattis till körkortet!
Jag älskar dig bortom evigheten.
Mamma
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0