950620

Idag för 22 år sedan var den lilla bara några timmar gammal och jag var lyckligare än aldrig förr.Jag hade fått mitt första barn,min alldeles egna flicka.Hon fick namnet Elin Linnéa Christina.
Det barnet var på inget vis något särskilt men för för mig var hon livet.Och det är hon än idag.
Jag har få människor i min närhet med hennes tänk och hon är inte längre bara min unge,hon är också en vän som jag värdesätter otroligt högt.Hon är själv nu mamma till lilla Sally och hon visar upp ett föräldraskap som är väldigt annorlunda mot vad jag trodde.Hon är mycket bättre än vad jag någonsin trodde att hon skulle orka vara...
 
Idag fyller hon 22.Världens bästa Linnéa.Min stolthet och med ett hjärta större än vad jag visste fanns.
 
Grattis ungen min,älskar dig mer än det finns stjärnor på himlen<3
 
Mamma
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0