Att vara jag...

Att vara Anna Westerberg är inte alltid så himla enkelt.Ibland är det de för att jag står alltid för det jag säger men jag vill också alltid ge 100 % i det jag ger mig in i.Jag har svårt att göra saker halvdant för då känner jag inte att jag har gjort mitt bästa och då känner jag inte mig nöjd.Jag bloggar inte lite då och då,jag gör det varje dag.
Jag jobbar inte litegrann,jag jobbar så mycket jag kan.Vi börjar inte bygga en skola och hoppar av halvvägs,vi bygger klart,sen gör vi lite till.Sån är jag och det blir inte bättre med åren.Jag vill mer.Jag vill starkare och det som jag inte klarade av att hålla ihop kommer jag aldrig att tillåta mig att misslyckas med igen.
 
Det är okej att misslyckas,att förlora och att inte vara bäst men jag vill fan inte dö utan att veta att jag gjorde allt som stod i min makt för att göra världen till en vackrare plats att leva på.
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0