För honom rockar jag <3

Nu går vi med raska steg rakt in i våren vilket för min del innebär att livet sakta återvänder.Jag avskyr verkligen vintern.
Hela jag tinar upp med våren och det känns otroligt skönt.
21 mars och jag precis som så många andra med mig rockar sockorna för människors olikheter och människors rätt till att vara olika.Det borde såklart vara en självklarhet.
 
Som lillasyster till en kille med DownSyndrom så har livet på nåt vis aldrig varit annat än annorlunda.
Annorlunda fast på ett bra sätt och ett sätt som jag aldrig nånsin skulle vilja vara utan.
Allt det där annorlunda har sedan följt med mig genom det valet av arbete vi har gjort i Uganda för
där har vi också jobbat med människors olikheter fast på ett helt annat vis såklart.
 
 
För den här killen och alla andra så rockar jag idag <3
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0