Korv, potatismos & Sallykärlek!

Det är ganska lustigt ändå....Jag kan vända ut och in på mig och försöka förklara varenda känsla jag har i kroppen vad gäller barnen på Bristol.Hur dom har förändrat hela vårt liv,och hur vi gör allt som står i vår makt för att rädda dem och ge dem ett liv som är värt att leva.Jag kan försöka förklara hur överjävligt ont det gör att veta hur mycket dom lider varenda dag och fast vi gör allt så når vi ändå inte fram.
I min värld så borde alla vilja läsa om det.Alla borde vilja försöka förstå vad som krävs utav var och en utav oss för att vi ska nå nån endaste stans.
Men det är inte så.Alla vill inte,orkar inte eller tycker inte att det är intressant helt enkelt vilket såklart är helt okej.
Vi tycker alla olika tack och lov.
 
Men så skriver jag några rader som handlar om nåt helt annat...om kärleken till mina barn.Det mest naturliga i världen.
Nåt som aldrig någonsin påverkats av varelse ett engagemang för andras barn i världen eller en skilsmässa.
Då smäller det till och jag inser att om jag hade bloggat om mitt liv härhemma,hur det ser ut och vilka svårigheter jag stöter på eller för den delen roligheter då hade jag nog tamejtusan varit en storbloggare av rang!
Det är så mycket lättare att relatera till det man känner till och det är det man vill läsa om.Kul såklart oavsett vad jag skriver om att det blir läst men vårt liv här hemma är inte roligare än att det serveras korv och potatismos till middag idag,och att jag har tvättat en maskin tvätt samt hängt med en liten Sally en stund idag.
Henne älskar jag också,mer än det finns sjärnor på himlen.
 
Suddig bild men lika mycket kärlek ändå till den där lilla människan <3
Och påsar under ögonen har jag med för jag sov som en påse skit inatt också.
 
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Åse

Bara fortsätt skriv om barnen på Bristol för djupt inne i mitt hjärta tror jag att det väcker både känslor, tankar och att man vill hjälpa. För somliga går det rakt in i hjärtat direkt för andra tar det kanske lite längre tid. Men någonstans tror jag att vi alla är medmänniskor och vill.... Kram Åse

Svar: Tack....<3 Och väldigt trevligt att höra från dig igen,hoppas du mår bra :) Kram
Jennie och Anna

2017-03-27 @ 16:27:06
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Anonym

Du har ju ett hjärta så stort att det räcker till så många! (Vad lik Sally är Linnea på bilden! ❤❤

Svar: Det var vänligt sagt.... :) Ja ibland är hon allt lite lik sin mamma också :)
Jennie och Anna

2017-03-27 @ 21:16:03
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0