Tack Lars!

 
Ibland gör människor så där oväntade saker men så ända in i hjärtatgodasaker,som gör att vi blir så himla glada.
Vi har turen att en av Rotaryklubbarna i vår stad har fått upp ögonen för vårt arbete och dom gör vad dom kan för att hjälpa oss med Barnen på Bristol.I den Rotary klubben finns också Lars Ysander som skriver böcker.
 
Han ville hjälpa och hans sätt är att han skänker pengarna till oss som han får in genom att sälja sin bok,hur fint?
Boken kostar 100 kr och vi får pengarna.Boken finns att köpa på bokhandeln i Varberg.Vi har fått varsitt signerat ex Jennie och jag och är såklart superstolta över det! Jag har ännu inte börjat läsa men jag vet att Jennie har det. Det är en novellsamling där det är tre lika delar självupplevda saker,saker som vänner upplevt och en del påhittade saker.
 
Då och då är vi med på möten som Rotary har så dom får ta del av det vi kan göra för de pengarna dom hjälper oss med och nästa gång hoppas jag absolut att vi kan få ge ett tack till Lars personligen...det är liksom så fint så man dör en smula <3
 
   
                                                                     Anna och Jennie

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0