Halvvägs....

Drömmarna om Uganda avlöser varandra för mig nu och av erfarenhet så vet jag att det kommer när det tar för lång tid mellan mina resor.Vi har inte direkt nån planerad resa heller för att detta året är annorlunda än andra då vi förhoppningsvis ska bygga på ett sätt som vi aldrig tidigare gjort. Resorna måste göras men det kommer bli snabba och intensiva resor och troligtvis än mer arbetsamma än i vanliga fall.
 
Just nu befinner vi oss ungefär halvvägs till de insamlade 200.000 som kommer att krävas och vi har ca 5-6 månader på oss att lösa resterande pengar.Vi hoppas såklart att det ska lösa sig även om det i nuläget i ärlighetens namn känns som en väldigt krokig väg att vandra.Vi är väl dock inte direkt kända för att ge upp Jennie och jag för hade vi gjort det så hade det antagligen inte sett ut som det gör idag ens.Så hoppet lever än.
 
Här ser vägen rak ut...Det är den inte,och den har heller aldrig varit det.
 
 
Vill ni vara med och bidra till en bättre miljö för barnen? 
 
Swish: 123 268 38 94
Konto: 8388-1 4 140 970-7
 
Märk insättningen med BRISTOL 2017
 
Anna och Jennie

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0