Hemma!

Tiden går fort när man har roligt och det blev hemskt tyst härinne fastän jag inte alls hade planerat det.
4 dagar i london swishade förbi i en rasande fart men vi kunde inte haft det bättre.Men som alltid när man åker bort så är det skönt att komma hem helt klart.
London är en fantastisk stad på många olika sätt måste jag säga och det som slår mig mest är ingenting där är "fel" eller annorlunda.Allt är liksom okej och det ger en väldigt skön känsla.
 
Fantstisk var också lilla Sally som visade upp sig från sin absolut bästa sida hela resan igenom! ( vilket hon såklart ändå varit om hon vart åt andra hållet ) En solstråle utan dess like som hanterade både flyg,Jamie Oliver restaurang och shopping som om hon inte gjort nåt annat nånsin i sitt 9 månader långa liv.Och oss övriga tre gick det absolut ingen nöd på heller.
Mina människor är dom bästa i världen för mig ♥
 
Nu väntar verkligheten igen.
 
 
 
 
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Christina Handin

Fina bilder!

Svar: Tackar :)
Jennie och Anna

2017-05-22 @ 08:28:59
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0