Herregud.....

I helgen som varit var Jennie i Stockholm.Kul för henne såklart och idag på morgonen blev det precis lika roligt för mig när jag höll på att sätta kaffet i vrångstrupen av skratt när hon skickar bild på vart dom sov en av nätterna....

Starten på vårt Icke bekymmerslösa liv för att citera Jennie!
Här bodde vi 2006 när vi besökte vårt allra första VM i sammarbete som vi sedan åkte på 2008 i Kampala då allt med Bristol och Eddie startade.Här snodde nån min jacka för 2000 kronor och vi hade helt galna dagar med 25 barn och lärare från våra ungars skola.
Vi pratar om det här stället än idag och nu hade Jennie turen att återvända! Fast nu inte i tält utan i husbil och bara med sin man och inte alla barn eller mig för den delen....
 
 
 
Här åt vi nåt första kvällen....minns inte vad,minns bara att nästan ingen åt....
 
 
Sen kom nästa chock några timmar senare och jag efterlyser nu om det är nån som har epilepsi medicin att köpa för en billig peng för det lär bli många anfall när man kollar in detta golvet....
 
 
Tycker mig se att denna lille killen som jobbar är Yafesi :)
 
 
Nu räcker det inte ens att jag försöker kisa för att jag kanske ska se Marrakesh
utan designen ÄR Ugandisk rakt av...
Vi är mållösa.... Nåja..Nu är det gjort.
 
 
Anna
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet inte om jag är sjukt excentriskt men jag tycker golvet är skithäftigt. Jag skulle kunna tänka mig att ha det där golvet i en hall tex.

Svar: Ja....smaken är olika som tur är! :D
Jennie och Anna

2017-05-09 @ 17:17:33
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0