Hur gör man ens?

Hur gör man för att inte längta ihjäl sig efter såna här små människor? Detta är första gången sedan....2013 tror jag,som jag fått välja bort att resa ner till Uganda i början av året.Nu är vi inne i maj och nu är det valet jag gjorde då inte lika logiskt och roligt längre när längtan håller på att göra mig galen! Jag har vant mig på nåt vis att jag ska ner och fastän vi nu har kommit till den bästa tiden av året härhemma så rycker det likväl i mig att åka tillbaka.
 
Tur att dom är på lov och inte är där och att det är en tråkig regnperiod nu annars hade jag med allra största säkerhet suttit på ett plan tillbaka till platsen där en del av mitt hjärta bor.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0