Jag finns när dom behöver det...

Hade jag kunnat prata med mitt egna unga mammajag nu så hade jag sagt till henne.....
 
Oroa dig inte för dina barn och deras framtid,dom kommer att växa upp till fina människor.
Långt ifrån felfria och bekymmerslösa men ändå kommer dom att klara sig bra.
 
Nu vet jag att dom är på god väg dithän alla tre.Snart har jag bara en unge kvar hemma.Min mellan är på väg bort och han har hittat ett ställe som det ser ut att han är född att bo på.Ett litet hus med massor av känsla i.
Hela jag blir lugn när jag ser honom gå runt där för hela huset andas Hampus.
 
Tänk att dom är redo att klara sig själva.Att man lyckats ge dem alla redskap dom behöver till att stå på egna ben.
Tänk att man får finnas kvar i deras liv fast bara som en liten hjälp vid sidan av när dom ber om det.
 
Våra ungar,mina ungar.Gapiga,stojjiga och fulla av humor.Sina hjärtan fulla med kärlek och stadigt förankrade på jorden lite mer för varje år som dom blir äldre,precis som det ska vara.
3 människor med samma mamma och samma pappa.Så olika men ändå så lika.
Dom är det finaste jag har.En familj fast på olika ställen.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0