Han äter!

Vi hade godis med oss ner till barnen denna gången. Alla fick likt i en påse tillsammans med ett gosedjur och det blev väldigt uppskattat.Till dom stora gjorde vi såklart inga påsar men det blev över till dem ändå så vi delade ut till dem också när alla små fått. Uppskattat av dem också,vem gillar inte godis liksom?
 
Men så kommer vi till det roliga...rätt som det är börjar dom stora killarna snacka luganda intensivt och titta på Eddie och liksom småfnissa på ett sätt som Ugandierna ofta gör. Jag frågade vad det var och då säger dom:
 
Han äter! Vi har aldrig sett han äta! Hahha!
 
 
Jag berättade för Eddie när jag kommit hem vad killarna sagt och han sa att det stämmer,jag äter aldrig när dom ser.Jag äter hemma eller på kontoret med stängd dörr.
 
Men dagen kom iallafall till slut! Eddie käkar svensk pingvinstång på skolgården tillsammans med 200 ungar... Det är bannemej värt att minnas!                   
 
 
                                                                                        Anna
 
    
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0