Ibland önskar jag det...

Sedan andra gången jag satte min fot i Uganda 2010 så har jag vetat att det var min plats på jorden.
Jag andas lättare och jag lever lite mer. För det mesta är jag okej med att det är så för jag valde det inte själv.
Men så ibland så önskar jag så att jag var som alla andra.Att 3 veckor i Thailand lockade mig,eller att besöka alla världens stora städer. Att jag ville uppleva olika saker,på olika platser med olika människor. Men det är inte så.
Mitt allra innersta driv ligger i att ta mig till Afrika. Jag kan tänka mig att uppleva andra länder i Afrika möjligtvis men Uganda...det är så mycket jag. 
Jag är ju inte dum,så jag fattar ju inte det kan tänkas låta lite konstigt att man känner så,men jag gör det.
Men ibland önskar jag att det inte var så,allt vore så mycket lättare då.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0