Jag bär konturen av Afrika

 
Det här smycket bär jag sedan ca 1 månad tillbaka kring min hals.Jag hittade det i en liten affär i Kampala och jag köpte det.Det är konturerna av Afrika.I sin enkelhet så tycker jag mycket om det.
Igår skapade det ett samtal som jag aldrig kommer att glömma på ett ställe som jag är allt annat än bekväm på. Men hon tog bort lite av den känslan och det blev ett fantastiskt samtal som varade sisådär en kvart.
En kvart av mitt liv och en kvart av hennes och det gav iallafall mig hur mycket somhelst.
 
Det är intressant ändå vad som kan hända om man väljer att öppna upp sig...oavsett om man känner varandra eller inte så kan det ändå leda till bra grejer om man bara vill lyssna på vad någon har att berätta,för alla har vi en historia som är värd att lyssnas på.
 
 
                                                                                     Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0