Säg inget annat för jag vill ändå inte höra...

Så kommer orden jag redan tänkt...han har malaria,en av min bästa människor i världen.
Sjukdomen som blivit en vardag i livet men som ändå gör mig så rädd varenda gång.
2 påsar dropp,sen injektioner intravenöst 4-5 dagar,2 gånger/dag. Dricka mycket och vila.
Samma sak,varje gång.
Jag undrar hur många gånger en kropp kan klara det.Vad gör medicinerna med kroppen egentligen?
 
Det jag tänker är inte alls det jag säger och fastän han vet hur rädd jag egentligen är så säger vi inte de orden högt,vi skriver dem inte heller.
Ett stilla Lovar du att klara dig? ifrån mig ger alltid svaret Jag lovar Anna.
Och fastän jag vet inuti att ingen i hela världen kan lova att överleva så är det precis det enda jag vill höra ändå.
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0