Tänk inte tanken damen...och Grattis

Nä...men Gud förbjude att jag tänker tanken att det ska bli riktigt skönt att åka hem och sova efter ett nattpass! Och tar jag dessutom av mig ett plagg eller två förmycket så kan jag ju definitvt fetglömma att jag kommer sova en enda minut mer än 60. Men absolut...Jag kan väl ta och fundera på världsviktiga saker just då,det är ju inte direkt så satans nytt i min värld precis. Tex sånt som varför inte hjulen på skottskärrorna vi köpt till Bristol har likadana hjul? Vi köpte dem ändå samtidigt på samma ställe och då borde dom rimligtvis kunna se likadana ut? Men inte i Uganda inte... Det var väl viktiga tankar?
 
Bäste Master,vår chaufför.Han är den ende som klarar av att köra skitbussen...♥
 
Sen funderar jag på att Eddie faktiskt blev förvånad över att vi visste att det var skillnad på en skyffel och spade...Alltså...Lite taskig kvinnosyn har han den där mannen också  ibland! Hahha! Trots att vi visat oss tämligen kunniga inom ganska många områden under åren som gått.Han slutar iallafall aldrig att förvånas.
 
För övrigt så har faktiskt förberedelserna inför bygget dragit igång lite smått! Så kul! Tro det eller ej men helt plötsligt så inser dom att det kan vara lite tajt med tid att hinna bygga klart innan barnen är tillbaka i februari om dom inte börjar innan december så nu gör dom vad dom kan innan.
Bilder på det kommer inom det snaraste såklart!
 
 
Sen för er som kommit ändå hit och fortfarande läser....Dörrkransar är på gång i år i igen inför advent!
Mer info kommer snart!
2 muggar kaffe senare så är jag redo att ta mig an dagen.Den lär bli seg....
 
                                                           Ha en fin lördag och Tack för att ni finns!
 Och Jennies Felicia...Grattis på 18 årsdagen fina unge♥
 
Anna
 

Kommentarer
Postat av: Uffe

Mpola-mpola... ;)

Svar: Alltid! 😄
Jennie och Anna

2017-11-13 @ 19:42:06
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0