För er <3

Jävlar i havet....smsen duggar tätt mellan Jennie och mig nu.Små saker som ska fixas,saker som ska hämtas,människor som ska ringas och frågas osv osv. Med all säkerhet kommer vi stå där på lördagkväll och ändå ha glömt hur mycket somhelst!
 
Hon säger att det ska regna på söndag....undra om det är bra eller dåligt för en loppis? Vi hoppas på bra såklart.
Iallafall vill väl ingen ut i skogen för att plocka en massa svamp då... Så vi tänker att det är bra :)
 
Färgen i skrivaren är slut när jag ska skriva ut lite grejer och det ger mig ett litet psykbryt.
Jag ordnar nya patroner på fredag säger en älskad mamma då och jag kan andas igen.
Min telefon strular och jag kommer inte åt det jag vill.Förbannar mig själv för att det stressar mig så vansinnigt,det är bara en telefon och det är inga världskrig jag behöver lösa,men ändå så störs jag av det.
 
Sätter mig ner,skriver lite och tänker att på söndag kväll,då kan vi andas igen.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0