Sally 2 år <3

En så älskad liten unge.Hon heter Anna Sally Linnéa och idag fyller hon 2 år. Mitt lilla barnbarn.
Älskad för allt vad hon är och för allt vad hon kommer att vara.Oavsett vilka vägar hon kommer att välja så kantas hennes väg av människor som kommer att göra allt för henne.Nånting som borde vara en självklarhet för varenda unge i vår värld men jag vet och har sett det alltflör ofta att det inte är så. Den här ungen kommer aldrig att lämnas att klara sig själv,det är hon som kommer att ge sig iväg när hon är redo men det kommer alltid att finnas famnar att komma tillbaka till närhelst man behöver.
 
 
Jag har hennes hand i min och jag lovar att aldrig nånsin släppa den.
Grattis på födelsedagen du lilla Rallsa.
Dig älskar jag till evigheten.💜
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0