Grattis Hampus!

Idag firar vi födelsedag! 21 år för min mellanunge Hampus.Han är inte hemma för han är ute på långresa och mitt hjärta svider lite just idag fastän jag vet att han bryr sig ungefär noll och ingenting om att bli uppmärksammad av en massa presenter och annat. Att fira på Filippinerna med kompisar smäller nog högre skulle jag tro...
 
Ett hjärta större än vad jag trodde var möjligt har han och han kommer att möta upp oss i Uganda och avsluta sin två månaders resa tillsammans med oss och barnen på Bristol.Där hos barnen där det är en ren fröjd att se honom.Tålmodig och varm och jag kunde inte ha varit mer stolt.
 
Grattis på födelsedagen Hampus!
Älskar dig och saknar dig bannemej!

❤️

 
En syrra som också är lite längtig nu...13 dagar kvar!
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0