Jag imponeras av drivet!

Till skillnad från Jennie så är jag ingen titta på idrott på Tv människa.Hon älskar det,främst längdskidor och sånt där. Man har ju lärt sig att inte höra av sig när Vinterstudion är exempelvis. Förstå hennes lycka nu när det är vinter OS... 
 
Men... Jag får nog vackert erkänna att även jag fällt en och annan tår (fulgråtit också för den delen) över svenskarnas framgångar. Hjärtat i halsgropen och även om jag inte skrikit ännu så har det varit nära.
Vilka människor dom är! Tänk att slita år in och år ut för ett OS så ska du lyckas prestera just där och då när hela världen tittar på. Så jäkla coolt!
Hur mycket jobb som ligger bakom fattar man ju inte ens.
Men jag imponeras av drivet helt klart,drivet att vara bäst när det gäller.
 
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0