Nu så!

Nu står dom där....28 väskor. Så klara dom kan bli.Lite till ska i dem men det får bli min mammas jobb det allra sista för det är där vi packat allt den här gången. Det är en makalös mängd med grejer man får ner i 28 resväskor kan jag säga.
 
Vi har drygt ett dygn till avfärd Jennie och jag,ytterligare ett innan vi är på plats. Dom andra kommer efter på söndag.
Sen väntar det lite mer värme än vad vi har här och det är aldrig fel.... 10 minusgrader hade vi nu när jag kom hem ikväll och jag fryser ända in i märgen. I Uganda har vi nog lite regn att vänta men det känns som att det inte gör så mycket,det är iallafall inte kallt...
 
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0