Så jäkla skönt!

Så skönt....! Nästan alla väskor är packade och det gick i en jäkla fart! Nästan hela gruppen var på plats plus några extra händer och det märktes att dom flesta vart med förut, och de nya som packade hakade bara på så det tog verkligen bara några timmar.
Jag hade tänkt att ta massa bilder men glömde av det helt och tog bara ett...
 
Jennies mamma Berith med en väska som verkligen är svinstor!
 
Den här gången höll vi till hemma hos min mamma med all packning och det är så skönt för mig och Jennie att vi verkligen inte är ensamma med allt jobb.Vi har världens bästa människor med oss.Dom är snälla,hjälpsamma
och dom har hjärtan stora som jag vet inte vad och som om inte det vore nog så är dom sjukt roliga också,jösses vad vi skrattar mycket! Det här kan inte bli annat än bra!
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0