Hej vad tiden går!

På riktigt.Jag blir fan lite skraj över tiden. Dagarna,veckorna och åren bara rusar förbi och i fredags när jag stod inför en jobbarhelg igen så kändes det i ärlighetens namn lite tungrott och det kändes som det skulle bli en lååång helg.Men så tjongar det bara till så är söndagkvällen här,helgen är gjord och jag är hemma igen.
Känns konstigt och jag undrar vad det är som gör att tiden helt plötsligt går så snabbt?
Tänker att om resten av livet ska gå så här fort då kan man ju bara inte hålla på att vänta med att göra och uppleva saker man vill....man kommer ju vara död innan man hunnit det då,skittrist ju.
 
Man kanske skulle skaffa sig lite mer Ugandastajl på livet och ta dan som den kommer,planera noll och ingenting,leva som om varje dag var den sista och sen ta en liten twerk på det.
Kan hända att jag gör det,man borde det😎
 
Den här ungen ville inte ha hår mer....Eddis yngsta dotter Victoria.
Första gången vi ser henne utan och med ens ser hon ut som vemsomhelst.
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0