Nu var det över!

Nu är det gjort...våra studenter är firade och dom är klara med skolan och behöver aldrig återvända om inte dom vill.
För första gången så missade vi en högtidsdag med varandras barn just för att dom tog studenten på samma dag och dessutom på olika skolor så det kändes faktiskt lite vemodigt att inte vara med och fira den andre,i vårt fall Felicia.Men jag vet att hon hade en lika fantastisk dag som min Elias,och jag vet att Jennie är precis lika stolt som jag är.
 
Men nu är det nya tag som gäller.Bygga klart framför allt och sen tagga igång för ännu en loppis som vi beslutat oss att genomföra...Mer om det längre fram!
 
 
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Leo

Du har en jättefin blogg! Jag kommer att följa dina inlägg!

Svar: Tack ska du ha :)
Jennie och Anna

2018-06-10 @ 20:08:43
URL: http://immigrantinsweden.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0