Det är en del av det hela!

Jag tänker på alla resväskor vi har packat under åren och blir så full i skratt.Herregud...det är verkligen massvis.
De har inte bara packats en gång utan det har packats,packats om,packats upp för att sen packas igen.
Jag tror inte det finns nåt vi inte skulle få ner i en resväska...
 
Vi har vägt dem alla både1,2 och 3 gånger för att inte överskrida vikten på dem när vi flugit och vi har packat kalsonger i skor,vi har vikt mer tröjor och byxor än vad jag trodde var möjligt och under tiden vi har gjort det har vi slitit vårt hår,förbannat alla saker och så har vi skrattat helt ohämmat.
Hur jobbigt och tungt allt än har varit emellanåt så finns alltid glädjen och skratten så nära tillhands för oss.
Jag tror faktiskt att det är en stor del av att vi lyckats såpass bra som vi ändå har gjort,att skratta är en källa till väldigt mycket gott.
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0