Kan man vinna då?

Jag undrar jag om vi hade hoppat på det här om vi hade vetat vad som skulle komma.Jag tror faktiskt inte det.
 
Om jag i hjärtat och själen hade vetat att det här skulle komma att förändra hela mitt liv och hela min framtid så hade jag varken orkat eller för den delen vågat.Det stora för min del skedde egentligen när jag tog steget att resa ensam,innan dess var allt bara en stor grej och även om jag redan då påverkades massvis av det vi upplevde så var det ingenting i jämförelse med vad som hände då jag var ensam.
 
Vi tar beslut i livet som ibland är så totalt livsavgörande,ibland tar andra de besluten och vi påverkas av dem så evinnerligt.Vad framtiden bär med sig vet vi ju aldrig men vågar man inte vara öppen och möta den så kan man väl aldrig nånsin vinna?
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0