Vi hade rätt...igen.

Idag ska barnen vara tillbaka på Bristol för imorgon drar termin 2 igång. I vanlig ordning kommer det att ta några veckor innan alla är på plats på riktigt.Det har ju inte rått nåt lugn på Bristol under det här lovet,det är vi ju väl medvetna om. 
 
Så...terminen startar imorgon,det innebär att vi idag borde ha visat bilder på en helt klar byggnad för så var det sagt.
Eddie trodde benhårt på det medans Jennie och jag inte trodde lika hårt på det och vi hade såklart rätt....igen. Det är inte klart.Men vi är nära. Vi hoppas inom de närmsta dagarna iallafall.Men det är ju tusan också att vi jämt ska ha rätt.
 
Själv har jag hängt med den här killen idag! Min storebror.Lyckligast i världen för att våran mamma som också var  med köpte nya kläder till honom idag till Elias student om ett par veckor.
Jag är så jävla lycklig! Det var orden det.
Är du lycklig så är vi det,svårare är det inte.
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0