Tack för det ni gör.

2501 inlägg och 7895 bilder det är vad vi snart under 7 år delat med oss av till er. Mestadels mina tankar av förklarliga skäl men allas resor.
16 december 2011 klockan 17.42 startade bloggresan,3 år efter vår verkliga livsresa tagit sin början.
Så många resor,så många människor och upplevelser och så vansinnigt många väskor vi har packat sedan dess.
Tusentals tårar har fallit och lika många skratt.Så många tankar,reflektioner och känslor har rusat igenom kroppen.
Vakna nätter i massor.Livsöden vi mött och livskriser vi själva gått igenom.
Aldrig (nästan) arga på varandra Jennie och jag,ibland bara inte helt överens.Dock aldrig svårt att se den andres vinkel.
Mer ilska mot dem som vi fått brottats mot i Uganda.Orättvisor,korruption och ett föråldrat synsätt har gjort att det ibland känts övermäktigt.Alla gånger vi rasat har vi rest oss igen lite starkare.
 
 
Senaste bygget var knäckande stort.Vad vi lärde oss?
Bygg aldrig någonsin så stort hus i Uganda igen.Och tänker ni tanken be nån slå er hårt.
Om vi ångrar det?
Man kan aldrig göra något gjort ogjort och då finns det heller ingen mening med att ångra det.
Så nej,det gör vi inte.Vi är mer bara glada att det är klart.
 
Förutom de bilderna ni har sett under åren som gått så har jag ytterligare ca 60.000 bilder tror jag jag räknat till.
Bilderna man har i huvudet är ännu fler.Tankarna ni fått ta del av är väldigt väldigt många,inuti finns det väldigt mycket kvar.
Jag undrar ibland hur det känts om vi valt att inte dela med oss.Jag hade nog varit mer trasig då.
Så Tack,för att ni läser.Jag tror inte ni förstår vad det betyder.
 
                                                                                                                                       Foto: Axel Nilsson
 
BRISTOL ACADEMY 2018
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0