Nu är vi också hemma!

Hemma.I mitt eget enkla liv.
Skönt,ledsamt,glad och lättad men allaredan längtig.En löptur på Amsterdams flygplats som sista passagerare på planet hem,en borttappad resväska som är på väg i taxi till mig just nu från Göteborg.En efterlängtad liten Sally som kom på besök.Skutt i hjärtat när hon inte alls visar att jag varit borta,rakt i famnen och hon är bästa medicinen för allt.
Förkyld igen.Lycklig för att resan har varit fantastisk på alla tänkbara vis.
Tacksam att jag får dela allt med min familj och med människor som betyder mycket.
Nu ska jag samla ihop mig.Sortera allt vi upplevt.Ta mig igenom det.Sen kör vi igen.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0