Hejsan!

Hejhopp tänkte jag och så for jag till Uganda,igen. Lite smårubbad? Mest troligt,men vad gör väl det?
Livets plats som ger mig massor av minnen och ett lugn jag aldrig annars upplever.
Jag har semester helt enkelt,skönt.Jag har lagat Tacos och pannkakor på den lilla gasplattan jag har där vi bor och så spagetti och köttfärsås.Varför laga svensk mat när man är borta tänker ni? För att det är det enda jag kan laga och det är skönt att slippa äta ute varje dag,det trodde jag iockförsig aldrig att jag skulle tycka...Men nu skriker magen efter matooke så det får det snart bli.
 
Jag har varit ute på skolan också såklart.Det är jättefin verkligen.Där är miljarders barn känns det som och jag blev mottagen av en vuxen med frasen : Vad tjock du är! 
Här är med andra ord allt precis sig likt...därmed inte sagt att man kommer att vänja sig vid just den hälsningsfrasen!
 
Igår var det upplopp också med mängder av poliser inne i själva City.Många skadade tydligen och tårgasen flödade...
Jag märkte inget.Sån tur kan man också ha.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0