Ber om ursäkt litegrann men inte så mycket....

Lite dåligt samvete gnager i mig för gårdagens inlägg...Jag vet ju att det inte är så himlans lätt att planera i Uganda.Jag vet att det finns tusen och en anledningar till att saker haverar där och jag borde kanske ha större förståelse för det varje dag istället för bara nästan varje dag.
 
Men så tänker jag lite att det kanske inte är hela världen att man blir lite förbannad och berättar om det.Det hade ju inte varit direkt trovärdigt om vi framställde jobbet i Uganda i ett rosa skimmer för det är ju inte det.Det är inte det och det har aldrig varit det.
 
Livet innehåller massor av delar och jag vill visa dem alla.Alltför ofta visar vi bara upp det som är fantastiskt och enkelt och på så vis tror jag ibland att vi inte ens är ärliga emot oss själva innerst inne.
Och om vi inte är ärliga mot oss själva vilka är vi då?
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0