Idag längtar jag...

Vissa dagar längtar man ner till Uganda så man kan bli tokig! Idag är en sådan dag!
 
 
Kanske för att jag avskyr snö, och vi har massor! Eller kanske för att jag vet att ytterligare några barn får sina julklappar idag som vi har skickat ner. Eller för att Sam skriver exams idag, och jag är så himla nyfiken på hur det gått eller kanske helt enkelt för att det faktiskt bara är 76 dagar kvar tills vi är tillbaka igen!
Galet vad tiden går fort!
 
 
Man får aldrig riktig möjlighet att koppla bort Uganda...inte för att jag vill det egentligen heller, men det är hela tiden människor som frågar hur det går, hur det kommer sig att vi gör det här eller bara kommer med en klapp på axeln och säger: Bra jobbat!
Det värmer ska ni veta!
Det här är ingenting vi gör för att vara duktiga, det är som om nånting drar i en och man kan inte sluta!
Man vill inte sluta!
 
 
Men ibland önskar jag att jag var lite närmre dem...att det var lite lättare att komma till dem och att jag kunde stanna lite längre när vi väl är där....Jag vet ju vilken skillnad vi kan göra.
 
                                    
                                                                      Anna
 

Kommentarer
Postat av: Malla

men snart är det väl dags igen :)
vi har snö och kaaaaallt!

2012-12-04 @ 20:30:06
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anna

Enda nackdelen med Piteå! :) Jaaa! Snart är vi där! :)

2012-12-04 @ 20:36:40
Postat av: Nilla

Det måste vara skönt att veta att man verkligen gör skillnad. kram

2012-12-05 @ 06:16:07
URL: http://lifessilverliningandi.blogspot.com
Postat av: Anna

Det är det :) Och den verkliga skillnaden hoppas man ska märkas då barnen växer upp,att dom kan minnas sina barnår som nåt positivt, iallafall några utav dem. Kram!

2012-12-05 @ 06:26:36
Postat av: Åse

Men snart är ni där och då blir det extra härligt ! Ha en fin onsdag. Kram Åse

2012-12-05 @ 07:05:13
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Anna

Det kommer det bli! :) Jag önskar dig detsamma! :) kram!

2012-12-05 @ 07:23:08
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0