Jag är beredd....

Det har gått så otroligt fort sen vi var nere förra gången i september 2010.
Då lämnade jag Uganda med tårarna rinnande utmed mina kinder med en känsla att jag aldrig skulle komma tillbaka dit igen,att jag aldrig mer skulle få träffa de människorna som kommit att betyda så mycket för mig.
Nu är vi snart tillbaka iallafall, och jag är så glad att jag hade fel!


Nya upplevelser, nya människor och nya känslor väntar, och jag är beredd, så beredd jag nu kan vara. Vi är på väg dit där jag har lämnat en bit av mitt hjärta och till de människorna som hjälpt mig att förstå vad livet handlar om.... 




                                                 Anna


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0