Nu reser vi lite igen, men inte till Uganda....

Snart ger vi oss iväg på en resa jag och Jennie igen...Inte till Uganda den här gången tyvärr, men väl till Grekland...:)
En tjejresa med bästa vännerna hägrar och det kommer såklart att bli hur kul som helst!


Känns dock lite konstigt att resa och veta att ingen kommer att ropa mitt namn då dom ser mig, ingen kommer att tycka att mitt hår är det lustigaste dom sett,ingen kommer att vilja sitta i min famn bara för att få lite värme och närhet och jag kommer att bara kunna tänka på mig själv... ( och 4 andra vuxna såklart...)


Det ska bli jätteskönt men det känns också konstigt...jag kan inte hjälpa det.
Åka nånstans utan att göra nån "nytta"?
Spendera tid med sina vänner är absolut ingen bortkastad tid, det är inte det jag menar, men jag vet ju hur glada dom blir där nere i Uganda när vi kommer, så åker jag och häver mig på en strand i Grekland...


Jaja, jag vet att det med all säkerhet kommer att kännas precis hur bra som helst då jag är på plats i Grekland med dom bästa vännerna man kan tänka sig men just nu känns det lite väl lyxigt....
Dessutom kan jag packa en hel resväska med bara saker till mig...!
Jag får ju nästan nojja över allt som jag kan packa ner och jag behöver inte ens väga väskan!
Herregud....tror jag slänger ner lite mer kläder....bara för att jag kan! :)


                                                  Anna


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0