Ibland så!

Jag är bra på en del saker. Som tex att : Steka korv och hamburgare,spendera för mycket tid framför datorn 
                                                                 samt att komma i tid.
 
 
Jag är dålig på massa saker som tex : Matte, sy, städa och saker som har med bloggen att göra,typ design
                                                              och sånt....
 
 
Igår lyckades jag däremot med nåt .I andras ögon smått, men i mina stort.
Jag lyckades lägga till vår blogg på Bloglovin! Jag lyckades dessutom få dit ikonen på bloggen!
 
 
Först la jag dit en liten...den tyckte Jennie var för liten och sa att den skulle ingen minsann se...
Då la jag dit en lite större ikon som syns bättre men ser ful ut på bloggen för den är längre än vad själva rutan är som den ligger i.
 
 
Men...det var ju bara det egentligen som jag skulle säga, att vi är med där nu :)
Tack Lottiz för sparken i baken :)
 
 
                                                                           Anna

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Varsågod, nu blev det genast mycket lättare att kika in dagligen här :-) Har lagt till er nu :-)

2012-11-15 @ 18:47:22
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Anna

Tack för det :)

2012-11-15 @ 20:39:12
Postat av: LillaJag-

Det är mer än vad jag klarar av ibland! Jag är sån som säger att jag inte kan innan jag försökt. Oftast klarar jag av det för jag är så envis ! Fint arbete ni gör!

2012-11-16 @ 20:43:30
URL: http://lillajagfoto.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag vågar oftast inte heller pröva...! Tack för dom orden :)

2012-11-16 @ 22:41:00
Postat av: Victoria

Ni var med redan innan, jag har följt er på Bloglovin ett tag redan. Man är med på Bloglovin även om man inte har ikonen på bloggen. Däremot blir det lättare för folk att börja följa en om man har ikonen förstås!

2012-11-18 @ 19:51:47
URL: http://www.prinsessanpaarten.se
Postat av: Anna

Skojar du? Var vi redan med? Då har jag redan gjort nåt jag inte visste....Fy vad vi är bra! Kram :)

2012-11-18 @ 21:23:59
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0